ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ

Full width home advertisement

Post Page Advertisement [Top]

ΘΕΜΑ: ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΕΝΩΝ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΩΝ

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
   Ανακοινώθηκε –με πολύ μεγάλη καθυστέρηση!! – η εγκύκλιος υπολογισμού κενών και πλεονασμάτων για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (σας την επισυνάπτω), η οποία επιφέρει αρκετές αλλαγές στον μέχρι τώρα τρόπο υπολογισμού των κενών.
1) Η διαδικασία θα ολοκληρωθεί το αργότερο έως την Πέμπτη, 30 Μαΐου 2013. Άρα οι μεταθέσεις αναμένεται να ανακοινωθούν (πρέπει να γίνουν πρώτα: ενημέρωση ηλεκτρονικού συστήματος e-DataCenter, ενημέρωση μελών ΚΥΣΔΕ, συνεδρίαση ΚΥΣΔΕ κλπ), τουλάχιστον μετά τα μέσα Ιουνίου και βέβαια μέχρι τότε πρέπει να έχουν καταλήξει και οι μετατάξεις στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση που επίσης καθυστερούν αδικαιολόγητα!.
2) Τα κενά και πλεονάσματα δεν θα στηριχτούν στα στοιχεία που στέλνουν τα σχολεία στα ΠΥΣΔΕ (όπως γινόταν μέχρι τώρα) αλλά στο πληροφοριακό σύστημα υποβοήθησης υπολογισμού κενών και πλεονασμάτων εκπαιδευτικού προσωπικού στον ιστότοπο https://plan.sch.gr και  στα στοιχεία του συστήματος καταγραφής Survey, όπως αυτά καταχωρίζονται και επικαιροποιούνται με ευθύνη των Διευθυντών σχολικών μονάδων και των Διευθυντών Εκπαίδευσης. Αν μάλιστα τα ΠΥΣΔΕ εισηγηθούν διαφορετικές προτάσεις πάνω στα κενά-πλεονάσματα,  από τα προ-υπολογισθέντα στο Survey, θα πρέπει να αιτιολογήσουν τις εισηγήσεις τους.  Πρέπει λοιπόν τα στοιχεία του Survey να δοθούν στα μέλη του ΠΥΣΔΕ έγκαιρα και ολοκληρωμένα, ώστε να μπορέσουν να ελεγχθούν και να γίνει αντιπαραβολή με τα στοιχεία που έχουν για κάθε σχολείο.
3) Για τον προ-υπολογισμό των κενών – πλεονασμάτων λήφθηκαν υπόψη: α) η αύξηση ωραρίου των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σύμφωνα με το Ν.4152/2013 (ΦΕΚ107τΑ/09.05.2013) β) οι τάξεις και τα τμήματα της φετινής σχολικής χρονιάς γ) οι εκπαιδευτικοί που ανήκουν οργανικά στην εκάστοτε σχολική μονάδα δ) οι προβλεπόμενες ώρες διδασκαλίας με βάση τις πρώτες αναθέσεις μαθημάτων
4) Με βάση τους πίνακες αυτούς (και αφού προσθαφαιρεθούν όσοι πάρουν μετάθεση, βελτίωση, οργανική κλπ) θα υπολογισθούν τα λειτουργικά κενά.
      5) Στους οργανικά ανήκοντες εκπαιδευτικούς δεν θα υπολογιστούν  οι εκπαιδευτικοί   που θα αποχωρήσουν αυτοδίκαια από την υπηρεσία μέχρι 31 Αυγούστου 2013. (άρθρο 4 Π.Δ. 50/1996). Ωστόσο δεν αναφέρεται πώς θα εκτιμηθούν οι συνταξιοδοτήσεις, τις οποίες κανείς δε μπορεί να προβλέψει με ακρίβεια!
6) Οργανική θέση προβλέπεται πλέον με πάνω από 12 ώρες. «..τα αλγεβρικά αθροίσματα διαιρούνται με το είκοσι (20) και υπόλοιπο ωρών υποχρεωτικού ωραρίου κάτω του δώδεκα (12) δε λαμβάνεται υπόψη». Αυτό στην πράξη σημαίνει λιγότερες οργανικές θέσεις.
Για παράδειγμα: Γυμνάσιο με τρία τμήματα δίνει 2 ΠΕ02, 1 ΠΕ03 και 1 ΠΕ04. Γυμνάσιο με έξι τμήματα δίνει 1 ΠΕ01, 3 ΠΕ02, 1 ΠΕ03, 1 ΠΕ04, από 1 σε ΠΕ05,06,07 και 1 ΠΕ11. Γυμνάσιο με εννέα τμήματα δίνει 1 ΠΕ01, 5 ΠΕ02, 2 ΠΕ03, 2 ΠΕ04, από 1 σε ΠΕ05,06,07 και 1 ΠΕ11.
ΓΙΑ ΑΛΛΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ: ΠΕ08, ΠΕ15, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ και ΠΕ19-20 ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΓΥΜΝΑΣΙΑ ΜΕ 12 ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΜΗΜΑΤΑ.
7) Για τον υπολογισμό των ωρών Project: κάθε ένα τμήμα Project θα ανατίθεται σε έναν μόνο εκπαιδευτικό (η συνδιδασκαλία θα καταργηθεί), η ανάθεση του Project θα γίνεται υποχρεωτικά τελευταία και αφού θα έχουν ολοκληρωθεί οι αναθέσεις όλων των άλλων μαθημάτων, θα υπάρχει η δυνατότητα ανάθεσης έως και δύο το πολύ τμημάτων Project ανά εκπαιδευτικό οποιασδήποτε ειδικότητας, με εξαίρεση τους εκπαιδευτικούς των ειδικοτήτων ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04.01, ΠΕ04.02, ΠΕ04.03, ΠΕ04.04 και ΠΕ04.05, στους οποίους θα επιτρέπεται η ανάθεση ενός μόνο τμήματος Project ( οι ειδικότητες με τα περισσότερα κενά)
8) Μια πολύ σοβαρή αλλαγή είναι η ακόλουθη: προστίθεται η στήλη «Εκτίμηση Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης, αλλά και Διευθυντή Εκπαίδευσης» , η οποία κατά πάσα βεβαιότητα θα διαφέρει από τις εκτιμήσεις των ΠΥΣΔΕ! 
9) Στη Γ΄ Αθήνας έχουμε περίπου 4000 εκπαιδευτικούς. Με τη δίωρη αύξηση του ωραρίου έχουμε 8000 επιπλέον ώρες. Σε μια πρώτη καταγραφή τα πλεονάσματα των εκπαιδευτικών πλησιάζουν τα 1000!

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
   Είναι προφανές ότι το Υπουργείο επιδιώκει να εμφανίσει μια «μαγική εικόνα» με χιλίαδες «πλεονάσματα» εκπαιδευτικών! Ο στόχος είναι προφανής: Ανύπαρκτες μεταθέσεις, ελάχιστες αποσπάσεις, υποχρεωτικές μεταθέσεις και επερχόμενες απολύσεις! Οι αιρετοί του κλάδου θα πρέπει πανελλαδικά να τηρήσουν κοινή στάση στα σοβαρά αυτά θέματα! Το ΔΣ της ΟΛΜΕ αποφάσισε, αρχικά, την κατάθεση κοινού κειμένου με τις θέσεις της Ομοσπονδίας. Κάποιες πρώτες προτάσεις θα ήταν οι εξής:
ü  Θα πρέπει να ελαχιστοποιηθεί ο αριθμός όσων είναι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ! Για το λόγο αυτό πρέπει να δίνονται οργανικές και σε ομάδες όμορων σχολείων ιδιαίτερα στις ειδικότητες που έχουμε πρόβλημα συμπλήρωσης υποχρεωτικού ωραρίου.
ü  Έχουμε άραγε σαφή εικόνα για το Γενικό και Τεχνολογικό Λύκειο, χωρίς να γνωρίζουμε ακόμη το σχέδιο νόμου (αναμένεται μετά τις Πανελλαδικές);
ü  Πάγια θέση της εκπαιδευτικής κοινότητας είναι ο χωρισμός των τμημάτων να γίνεται με 25 μαθητές ανά τμήμα,20 στις κατευθύνσεις  και στην ΤΕΕ και 10 μαθητές στα εργαστήρια. Πρόσφατα δημοσιεύτηκε η απόφαση του υπουργείου για 27 μαθητές ανά τμήμα! Πρέπει να υπερασπιστούμε μέχρι τέλους τις θέσεις του κλάδου για την κατανομή  μαθητών.
ü  Κανείς δε γνωρίζει τον ακριβή αριθμό των μετατάξεων στην πρωτοβάθμια ή και σε διοικητικές θέσεις. Πώς θα καλυφθούν τα κενά αυτά τη στιγμή που οι αιτούντες υπολογίζονται στους οργανικά ανήκοντες κάθε σχολείου;
ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΚΟΡΔΗΣ  ΑΙΡΕΤΟΣ ΣΤΟ ΠΥΣΔΕ Γ΄ΑΘΗΝΑΣ               
ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ
Κιν. 6977513534 – nekordis@yahoo.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Bottom Ad [Post Page]