ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ

Full width home advertisement

Post Page Advertisement [Top]


ΘΕΜΑ: ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
   Σε δημοσιεύματα του κυριακάτικου τύπου εμφανίστηκε ξεκάθαρα το θέμα των απολύσεων εκπαιδευτικών. Πιο συγκεκριμένα το ΕΘΝΟΣ αναφέρει: «Στη λίστα των πρώτων 12700 υπαλλήλων που θα τεθούν σε διαθεσιμότητα υπολογίζονται και 1200 εκπαιδευτικοί οι οποίοι ελέγχονται για τους ιατρικούς ή άλλους λόγους που έχουν επικαλεστεί για να μη διδάσκουν και αναμένεται να κριθούν ως «αδικαιολογήτως απόντες» από την οργανική τους θέση». Την ίδια στιγμή ο ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ γράφει: «Μάλιστα η Τρόικα κατά καιρούς αξιώνει μειώσεις προσωπικού και στον ευαίσθητο τομέα της Παιδείας, θεωρώντας ότι οι 160.000 εκπαιδευτικοί είναι πολλοί και ο αριθμός τους θα πρέπει  να περιορισθεί με βάση την αξιολόγησή τους. Το ΔΝΤ επιμένει ότι μέχρι το τέλος του 2014 θα πρέπει να έχουν φύγει μερικές χιλιάδες δημοσίων υπαλλήλων φέρεται να είπε ο κ. Στουρνάρας, ο οποίος σημείωσε ωστόσο ότι το θέμα χειρίζεται ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης κ. Αντώνης Μανιτάκης. Αίσθηση προκάλεσε η αναφορά του κ. Στουρνάρα στο ζήτημα των εκπαιδευτικών, τονίζοντας, σύμφωνα με έγκυρες πηγές, ότι "θα πρέπει να δούμε τι θα γίνει με όσους δεν μπορούν να είναι δάσκαλοι ή καθηγητές". Ο υπουργός ουσιαστικά αναφέρθηκε στο ζήτημα της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών αλλά και των χιλιάδων δασκάλων ή εκπαιδευτικών που έχουν αποσπαστεί σε υπουργεία». Είναι προφανές πλέον, ακόμη και στους δύσπιστους, ότι οι απολύσεις εκπαιδευτικών είναι μπροστά μας! Το όχημα γι αυτές θα είναι η λεγόμενη «αξιολόγηση».
   Παράλληλα ο Υπουργός Παιδείας δεν φείδεται χρόνου ούτε μέσων προκειμένου να υλοποιήσει τις μνηνονιακές πολιτικές της τρικομματικής κυβέρνησης στο χώρο της παιδείας. Σε σχέδιο νόμου με τίτλο: « Επείγουσες ρυθμίσεις στο Υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής αλλαγής» προστέθηκε άρθρο με θέμα: «Αρχές διασφάλισης της ποιότητας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση» για να μην αποκλίνει, λέει, το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα  από τα κρατούντα σε διεθνές επίπεδο ! Σύμφωνα με το δημοσίευμα του ΒΗΜΑΤΟΣ: « η Αρχή θα πρέπει κατ' αρχήν να διαμορφώσει και να δημοσιοποιήσει κριτήρια και δείκτες αξιολόγησης κατά τα διεθνή πρότυπα, ενώ τη διδακτική διαδικασία θα αξιολογούν και οι μαθητές, όπως και οι οικογένειές τους. (Ως γενικά κριτήρια για σχολικές μονάδες και διευθύνσεις εκπαίδευσης αναφέρονται τα μαθησιακά αποτελέσματα, η ποιότητα και η αποτελεσματικότητα του διδακτικού και εκπαιδευτικού έργου, όπως τεκμηριώνεται από την αξιολόγηση από τους μαθητές και τα πρόσωπα που ασκούν τη γονική μέριμνα, η καταλληλότητα των προσόντων του διδακτικού προσωπικού, η ποιότητα υποστηρικτικών υπηρεσιών, όπως εργαστήρια η βιβλιοθήκες, η ανταπόκριση σε φαινόμενα όπως εκείνο της σχολικής διαρροής κ.ά.)». Οφείλει ωστόσο το Υπουργείο να απαντήσει σε κάποια ερωτήματα:
Ø Το 2,51% επί του ΑΕΠ  για την παιδεία αποτελεί αρχή διασφάλισης της εκπαιδευτικής ποιότητας;
Ø Οι 32000 χαμένες ώρες την εβδομάδα λόγω ελλείψεων εκπαιδευτικών από την αρχή της σχολικής χρονιάς;
Ø Και τελικά η ποιότητα του εκπαιδευτικού έργου μπορεί να επιτευχθεί σε παγωμένες από το κρύο αίθουσες, με πολλούς μαθητές να υποσιτίζονται, με 1,5 εκατομμύριο ανέργους (πολλοί από τους οποίους είναι γονείς των μαθητών μας), με 25000 αστέγους, με 4000 αυτοκτονίες;  
   Τα προβλήματα στη λειτουργία των σχολικών μονάδων της Γ΄ Αθήνας  εξακολουθούν  να είναι  σοβαρά έξι μήνες μετά την έναρξη των μαθημάτων. Σοβαρότερο από όλα αποτελούν τα λειτουργικά κενά και ο τρόπος που καλύπτονται! Είναι χαρακτηριστικό ότι με ένα «μαγικό» τρόπο  και σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση δεν υπάρχουν κενά σε ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04! Η συνταγή προβλέπει  περικοπή ωρών διδασκαλίας, συνδιδασκαλία σε ολιγομελή τμήματα της τεχνικής εκπ/σης,  διαθέσεις  εκπ/κων σε 3 σχολεία (ή και παραπάνω),  υπερωρίες που δεν παρουσιάζονται ως «υποχρεωτικές». Απλά καλούνται οι εκπ/κοι να «βάλουν πλάτη» όπως λέει και ο Υπουργός  για το καλό των παιδιών με αποτέλεσμα ορισμένοι να εργάζονται 25-26 ώρες! Έχοντας το Υπουργείο να δηλώνει ότι δε θα καλύψει τα κενά μέχρι το τέλος της χρονιάς, λόγω ελλείψεως πιστώσεων το πρόβλημα είναι εκρηκτικό! Σε μια ευνομούμενη πολιτεία οι αρμόδιοι θα όφειλαν τουλάχιστον να παραιτηθούν, αφού δεν καλύπτεται η στοιχειώδης υποχρέωση να υπάρχει εκπαιδευτικός στις τάξεις και να μην χάνονται χιλιάδες ώρες εβδομαδιαίως! Τα ΠΥΣΔΕ θα κληθούν να δώσουν πιθανά κενά και πλεονάσματα χωρίς να γνωρίζουν τον αριθμό μαθητών ανά τάξη (25, 27, 30) και το ακριβές ωράριο των συναδέλφων!  Η  Γ΄ Αθήνας έχει 4000 εκπαιδευτικούς. Με πιθανή αύξηση ωραρίου κατά 2 ώρες θα έχουμε 8000 ώρες πλεόνασμα ή 400 πλεονάζοντες συναδέλφους/ισσες.
   Θα πρέπει, τέλος, να ευχαριστήσουμε(!) το Υπουργείο το οποίο, δύο μήνες πριν τη λήξη της σχολικής χρονιάς εδέησε να εξαγγείλει την έναρξη ενισχυτικής διδασκαλίας μόνο για Γυμνάσια (με ωρομίσθιους εκπ/κους των 9 ευρώ).Η εκπαιδευτική κοινότητα δεν περίμενε φυσικά την εξαγγελία αυτή του Υπουργείου στις αρχές Μάρτη! Σε πολλά σχολεία της περιοχής μας αναπτύσσεται από την αρχή της χρονιάς η «αλληλέγγυα ενισχυτική εκπαίδευση» με την εθελοντική δράση εκπαιδευτικών.
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
   Η ελληνική κοινωνία ζει σε συνθήκες ανθρωπιστικής κρίσης , γιατί πως αλλιώς να χαρακτηρίσουμε το γεγονός πως στον 21ο αιώνα χάνονται ανθρώπινες ζωές από αναθυμιάσεις μαγκαλιού, η δημόσια εκπαίδευση καταρρέει. Αν λειτουργούν ακόμα τα δημόσια σχολεία αυτό οφείλεται στις ζωντανές δυνάμεις της εκπαίδευσης, που επιμένουν να κρατούν ακόμα και σε αυτή την κρίση, ζωντανό το δημόσιο σχολείο και πασχίζουν για τη βελτίωση του. Η μοναδική λύση που υπάρχει σήμερα για να σταματήσει η καταστροφή της κοινωνίας είναι η ανατροπή συνολικά αυτής της πολιτικής! Όλοι μαζί σηκώνουμε το κεφάλι και υψώνουμε τη φωνή μας: ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ!
Ο ορισμός της Πατρίδας
«Είναι τα απάνθρωπα γεράματα. Είναι η θρυλική επιστήμη. Είναι η τρυφερότης του κράτους και οι αιμοδιψείς του λειτουργοί. Είναι το απόγευμα αυτό στο μελάνι, αυτό το στόμα στο βούτυρο, το σιδερένιο μου κεφάλι και η παχουλή μου καρδιά. Είμαι εγώ στο προσκήνιο ως νεαρή ηρωίδα, ως ο καλαίσθητος χριστιανισμός, ως πιστωτής ψηφοφόρος, ως στυγερό κοινοβούλιο. Είναι ο οίνος που αφρίζει, η αλοιφή που σερβίρεται και η φωτιά που ξεμαλλιάζει. Είναι η πρωτεύουσα στο πάλκο, είναι ο εκλεγμένος σκύλος, είναι το διεθνές χειροκρότημα. Είναι ο πασάς ελεήμων, η θεότης η αθλητική, είναι η καριέρα των μουσών, τα δάση με κρανίο και πάγκρεας, η ποθητή αστυνομία. Δεν είναι το αληθινό αρχιπέλαγος, δεν είναι καν η πράσινη θάλασσα, δεν είναι η παραμικρή πιθανότης. Μα κυρίως δεν είναι για χόρταση, ο πατριώτης να μασάει αργά».
Δήμητρα Χ. Χριστοδούλου «Πώς αυτοκτονούν οι Ασσύριοι»  

ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΚΟΡΔΗΣ  ΑΙΡΕΤΟΣ ΣΤΟ ΠΥΣΔΕ Γ΄ΑΘΗΝΑΣ               
ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ
Κιν. 6977513534 – nekordis@yahoo.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Bottom Ad [Post Page]