ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ

Full width home advertisement

Post Page Advertisement [Top]



Β’ ΕΛΜΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ                                                Αιγάλεω 20-6-2012
ΜΟΣΧΟΝΗΣΙΩΝ 23 – Τ.Κ 12242 – ΑΙΓΑΛΕΩ
ΤΗΛ. FAX: 210-5910896

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Θέμα: Το μήνυμα των Πανελλαδικών Εξετάσεων

Μέσα στη δίνη της βαθιάς οικονομικής κρίσης που τσακίζει για πάνω από δύο χρόνια τα πλατιά λαϊκά στρώματα, οι μαθητές έγιναν για άλλη μια φορά τα θύματα αυτού του στρεβλού-εξοντωτικού-ανταγωνιστικού εξεταστικού συστήματος. Στις  φετινές πανελλήνιες εξετάσεις εντάθηκαν ακόμη περισσότερο τα φαινόμενα πίεσης και φραγμού στις μεσαίες και φτωχές οικογένειες και στον αγώνα τους να μορφώσουν παραπέρα τα παιδιά τους.
Ως εκπαιδευτικοί γνωρίζουμε πολύ καλά  ό,τι το δημόσιο σχολείο με τμήματα κατεύθυνσης 25μελή και με ανεπαρκές ωρολόγιο πρόγραμμα αδυνατεί να προσφέρει στα παιδιά την απαραίτητη προπαρασκευαστική γνώση για τα ΑΕΙ και τα ΤΕΙ της χώρας. Έτσι, ενώ  τα παιδιά φτάνοντας στα εξεταστικά κέντρα έχουν ήδη περάσει από το φίλτρο των διακρίσεων έρχονται οι εξετάσεις με τα θέματα και την διοργάνωση τους να δώσουν ένα τελευταίο πλήγμα.
Φέτος  παρατηρήσαμε:
·         Το δυσνόητο κείμενο της Αρβελέρ στη Νεοελληνική Γλώσσα
·         Πρωτοφανή σε βαθμό δυσκολίας θέματα στη Βιολογία γενικής παιδείας και αδιανόητα θέματα Φυσικής γενικής παιδείας.
·         Σε πολλά μαθήματα ο χρόνος ήταν  ανεπαρκής για την ανάπτυξη των θεμάτων.
·         Φυσική κατεύθυνσης με σοβαρά επιστημονικά λάθη για «λίγους».
·         Αντιδράσεις πανικού και αλλεπάλληλα  λάθη στις επιδιορθωτικές τους κινήσεις.
Υπερασπιζόμενοι το δικαίωμα των ίσων ευκαιριών στη μόρφωση, δεν πρέπει να αποδεχτούμε σαν γεγονός, ότι μέσω των θεμάτων και του παρεχόμενου χρόνου στις εξετάσεις θα μπορούν να ανταποκρίνονται μόνο όσοι  έχουν την οικονομική δυνατότητα και  μπορούν να κάνουν «φροντιστήριο» από το δημοτικό.
Η ΚΕΓΕ  θα πρέπει να σεβαστεί τουλάχιστον το θεσμικό της ρόλο και πλαίσιο που την υποχρεώνει να βάζει θέματα «κλιμακούμενου βαθμού δυσκολίας, που περιλαμβάνονται στην εξεταστέα ύλη, ανταποκρίνονται στις δυνατότητες των μαθητών και μπορούν να απαντηθούν στο χρόνο που οι τελευταίοι έχουν στη διάθεση τους…» ( Π.Δ. 60/2006 παρ. 18).
Το εκπαιδευτικό και εξεταστικό σύστημα καθώς και η πρόσβαση στις βαθμίδες της εκπαίδευσης δεν πρέπει να είναι υπόθεση για λίγους και εκλεκτούς! Δυστυχώς επιβεβαιώθηκε για άλλη μια φορά με τον πιο δραματικό τρόπο, ότι ο θεσμός των πανελλαδικών εξετάσεων είναι βαθιά άδικος και ταξικός. Το εκπαιδευτικό κίνημα απαιτεί μια σύγχρονη, ποιοτικά αναβαθμισμένη, δημόσια εκπαίδευση, που θα παρέχεται δωρεάν σε κάθε παιδί και νέο/νέα  χωρίς διακρίσεις και αποκλεισμούς.

Για το Δ.Σ.

Ο Πρόεδρος

Στυλιανουδάκης Ζαχαρίας
                        Ο Γεν. Γραμματέας

                         Κορδής Νεκτάριος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Bottom Ad [Post Page]