ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ

Full width home advertisement

Post Page Advertisement [Top]


Το σύνδρομο του Θεατή στην Ελλάδα του 2012
Αν νομίζουμε ότι το σημερινό καθεστώς στην Ελλάδα θα χορτάσει κατασπαράσσοντας τους άλλους και θα κάνει εξαίρεση για μας, να διαβάζουμε κάθε πρωί το ακόλουθο κείμενο μέχρι να συνειδητοποιήσουμε ότι θα έρθει και η σειρά μας. Τότε όμως θα είναι αργά!

ΓΡΑΦΕΙ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ BERTΗOLD BRECHT ΓΙΑ ΤΗ ΝΑΖΙΣΤΙΚΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ

Οι ναζί πρώτα συνέλαβαν τους κομμουνιστές κι εγώ δεν αντέδρασα γιατί δεν ήμουν κομμουνιστής.
Μετά συνέλαβαν τους Εβραίους κι εγώ δεν αντέδρασα γιατί δεν ήμουν Εβραίος.
Μετά συνέλαβαν τους συνδικαλιστές κι εγώ δεν αντέδρασα γιατί δεν ήμουν συνδικαλιστής.
Μετά συνέλαβαν τους ομοφυλόφιλους και εγώ δεν αντέδρασα γιατί δεν ήμουν ομοφυλόφιλος.
Μετά ήρθαν να συλλάβουν και μένα, αλλά τότε δεν είχε μείνει πια κανείς ελεύθερος για να αντιδράσει.

Σήμερα, παραφρασμένο θα μπορούσε να αποδοθεί,
για όσα διαδραματίζονται στην εκπαίδευση και τις απολύσεις


Πρώτα ήρθαν για τους ωρομίσθιους  κι εγώ δεν μίλησα γιατί δεν ήμουν ωρομίσθιος.
Έπειτα ήρθαν για τους αναπληρωτές κι εγώ δεν μίλησα γιατί δεν ήμουν αναπληρωτής.
Κατόπιν ήρθαν για τους νεοδιόριστους κι εγώ δεν μίλησα γιατί δεν ήμουν νεοδιόριστος.
Στη συνέχεια ήρθαν για τους ξενόγλωσσους  και πάλι εγώ δεν μίλησα γιατί δεν ήμουν ξενόγλωσσος.
Μετά για τους γυμναστές, μετά για τους πληροφορικάριους, μετά για τους φυσικούς, ...
Μετά ήρθαν για μένα, αλλά τότε πια, δεν είχε απομείνει κανείς για να με υπερασπιστεί.

ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΚΟΡΔΗΣ
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ Β΄ΕΛΜΕ ΔΥΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ- ΑΙΡΕΤΟΣ ΣΤΟ ΠΥΣΔΕ Γ΄ΑΘΗΝΑΣ
nekordis@yahoo.gr –nekordis64.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Bottom Ad [Post Page]