ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ

Full width home advertisement

Post Page Advertisement [Top]


ΣΧΕΔΙΟ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΜΕ ΝΟΜΙΚΗ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΡΡΙΨΗΣ ΤΗΣ ΕΝΤΟΛΗΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΤΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ ΑΠΟ 7 ΣΕ 8 ΩΡΕΣ

«Σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 25 του Δημοσιοϋπαλληλικού Κώδικα που ορίζει ότι ο υπάλληλος οφείλει να μην εκτελέσει  διαταγή προδήλως αντισυνταγματική ή παράνομη, ο Σύλλογος των καθηγητών του ….. Γυμνασίου/Λυκείου/ΕΠΑΛ,  είναι υποχρεωμένος να μην εκτελέσει την εντολή …………………………… του…………. για παράταση από τις 7 σε οκτώ (8) διδακτικές ώρες του ωραρίου λειτουργίας των σχολείων που είχαν καταλήψεις, επειδή αυτή η εντολή α) έρχεται σε αντίθεση με τη Γ2/3611/31-8-1987 απόφαση του ΥΠΕΠΘ που καθορίζει τα όρια του καθημερινού ωραρίου λειτουργίας των σχολείων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης 9π. πρωινά, 7 ώρες διδακτικές το πολύ ως τις 2. 10’)∙
β) παραβαίνει το άρθρο 58 του Ν. 2145/1993 που προβλέπει μόνον παράταση της διδασκαλίας των μαθημάτων στα σχολεία που είχαν καταλήψεις για όσες ημέρες διήρκησε η κατάληψη ( και όχι για το ισοδύναμό της σε ώρες )
γ) δεν καλύπτεται από τη Γ2 /116379/11-10-2011 Απόφαση του Υπ. Παιδείας που προβλέπει πρόσθεση διδακτικών ωρών μετά την ολοκλήρωση του ημερήσιου προγράμματος (και όχι μετά την ολοκλήρωση του ωραρίου λειτουργίας των σχολείων) -πράγμα που μπορεί να ισχύσει μόνο για τάξεις που δε συμπληρώνουν 7 ώρες διδασκαλίας κάθε μέρα και 35 ώρες την εβδομάδα
δ) έρχεται σε αντίθεση με έννομα δικαιώματα εκπαιδευτικών, όπως οι μητέρες που δικαιούνται μείωση ωραρίου και δεν επιτρέπεται να επιβαρυνθούν με υπερωρίες, και όπως οι υποψήφιοι αναπληρωτές που δικαιούνται να προσληφθούν όταν υπάρχει πλεόνασμα πάνω από 4 ώρες διδασκαλίας
ε) έρχεται σε αντίθεση με πλειάδα οικονομικών διατάξεων που απαγορεύουν την πρόσθετη οικονομική επιβάρυνση του δημοσίου π.χ. με υπερωρίες, όταν είναι δυνατή η παροχή της προβλεπόμενης δημόσιας υπηρεσίας χωρίς αυτή την πρόσθετη οικονομική επιβάρυνση –πράγμα που στην περίπτωσή μας μπορεί να επιτευχθεί π.χ. με την παράταση του διδακτικού έτους και όχι με την παράταση του καθημερινού ωραρίου λειτουργίας του σχολείου, η οποία συνεπάγεται άμεσα την ανάθεση μεγάλου αριθμού υπερωριών, δηλ. πρόσθετη και παράτυπη οικονομική επιβάρυνση του δημοσίου ∙
στ) είναι αντιπαιδαγωγική, επειδή συμπυκνώνει  το χρόνο κάλυψης της διδακτέας ύλης επιβαρύνοντας τους μαθητές, και εντατικοποιεί την εκπαιδευτική διαδικασία σε βαθμό που υπονομεύει την αφομοίωση της διδασκόμενης ύλης-πράγμα που μπορεί να λειτουργήσει ως αιτία και αφορμή για την πραγματοποίηση νέων καταλήψεων!»   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Bottom Ad [Post Page]