ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ

Full width home advertisement

Post Page Advertisement [Top]


Το σύνδρομο του Θεατή στην Ελλάδα του 2011

Αν νομίζουμε ότι το σημερινό καθεστώς στην Ελλάδα θα χορτάσει κατασπαράσοντας τους άλλους και θα κάνει εξαίρεση για μας, να διαβάζουμε κάθε πρωί το ακόλουθο κείμενο μέχρι να συνειδητοποιήσουμε ότι θα έρθει και η σειρά μας. Τότε όμως θα είναι αργά!
ΓΡΑΦΕΙ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ BERTΗOLD BRECHT ΓΙΑ ΤΗ ΝΑΖΙΣΤΙΚΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ 
Οι ναζί πρώτα συνέλαβαν τους κομμουνιστές κι εγώ δεν αντέδρασα γιατί δεν ήμουν κομμουνιστής.
Μετά συνέλαβαν τους Εβραίους κι εγώ δεν αντέδρασα γιατί δεν ήμουν Εβραίος.
Μετά συνέλαβαν τους συνδικαλιστές κι εγώ δεν αντέδρασα γιατί δεν ήμουν συνδικαλιστής.
Μετά συνέλαβαν τους ομοφιλόφιλους και εγώ δεν αντέδρασα γιατί δεν ήμουν ομοφιλόφιλος.
Μετά ήρθαν να συλλάβουν και μένα, αλλά τότε δεν είχε μείνει πια κανείς ελεύθερος για να αντιδράσει.

Σήμερα, παραφρασμένο θα μπορούσε να αποδοθεί,
για όσα διαδραματίζονται στη χώρα μας:


Πρώτα ήρθαν για τους stagers κι εγώ δεν μίλησα γιατί δεν ήμουν stager.
Έπειτα ήρθαν για τους συνταξιούχους κι εγώ δεν μίλησα γιατί δεν ήμουν συνταξιούχος.
Κατόπιν ήρθαν για τους δημοσίους υπαλλήλους κι εγώ δεν μίλησα γιατί δεν ήμουν δημόσιος υπάλληλος.
Στη συνέχεια ήρθαν για τους ιδιωτικούς υπαλλήλους και πάλι εγώ δεν μίλησα γιατί δεν ήμουν ιδιωτικός υπάλληλος.
Μετά για τους φορτηγατζήδες, μετά για τους φαρμακοποιούς, μετά για τους ταξιτζήδες, ...
Μετά ήρθαν για μένα, αλλά τότε πια, δεν είχε απομείνει κανείς για να με υπερασπιστεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Bottom Ad [Post Page]