ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ

Full width home advertisement

Post Page Advertisement [Top]


Φιρτινίδης Χρήστος                                                  Θήρα  30-5-2011
Αιρετός ΠΥΣΔΕ Κυκλάδων
Της «Αυτόνομης Κυκλαδικής Συνεργασίας»                Προς τους καθηγητές
Γενικό Λύκειο Θήρας                                                Ν.Κυκλάδων                                                        
Επικοινωνία: 2286022252-22933
6974488454  





                  

                     Υπεραριθμίες: Ερμηνεία και εφαρμογή των        
            νομοθετικών ρυθμίσεων.  Ιδιαίτερες διευκρινίσεις.


Συνάδελφοι,

Σε σχετικό με τις υπηρεσιακές μεταβολές  ενημερωτικό τον περασμένο Νοέμβρη
κατέγραφα τι  ισχύει μετά και τις αλλαγές που θεσμοθετήθηκαν με τον ν.3848/2010, για τη θεμελίωση δικαιώματος μετάθεσης, την μοριοδότηση, τις μονάδες δυσμενών συνθηκών, ειδικές ρυθμίσεις κ.α.
Στο ενημερωτικό που ακολουθεί χρησιμοποιώντας παραδείγματα, και διευκρινίζοντας την εφαρμογή των κυριότερων σημείων του άρθρου 14 του ΠΔ 50/96 που αφορούν στον χαρακτηρισμό και τοποθετήσεις των υπεραρίθμων, ελπίζω να απαντώ στα κυριότερα ερωτήματα που τίθενται για τις αντίστοιχες διαδικασίες.    
Είναι πλέον πιστεύω φανερό σε όλους, ότι ο φετινός Σεπτέμβρης, αρχής γενομένης τον Ιούνη που θεωρητικά κλείνει η πρώτη φάση των τοποθετήσεων, θα είναι ότι χειρότερο έχουμε ζήσει, και συνολικά στην λειτουργία όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης, αλλά και ιδιαίτερα στην εργασιακή ζωή μας με ανατροπές και «ρυθμίσεις» ιδιαίτερα επώδυνες και με μόνιμο χαρακτήρα.
Κι’αυτό γιατί η υποκριτική και προσχηματική «κορώνα» της υπ.ΠΔΒΜΘ «τα πάντα για τον μαθητή», που αποτυπώνεται σε πολύ συγκεκριμένες επιλογές της κυβέρνησης, σημαίνει στην ουσία «τα πάντα, όλη δηλαδή η ευθύνη, στον εκπαιδευτικό». Κραδαίνοντας την ρομφαία της κάθαρσης και του εκσυγχρονισμού, προστάτης των μαθητών και του «ταλαίπωρου» ‘Ελληνα γονιού, αγωνίζεται, με όλους τους τρόπους, και συμμάχους τα φερέφωνα του κίτρινου τύπου με τις παχυλές αμοιβές και την ανύπαρκτη συνείδηση, να πείσει την ελληνική κοινωνία.
  Να πείσει ότι η απροκάλυπτη πλέον πολιτική της ταξικής εκπαίδευσης,  η υποχρηματοδότηση της παιδείας, η σχολική διαρροή και αποτυχία, οι κάκιστες και ανεπαρκείς υλικοτεχνικές υποδομές, η οικονομική και επιστημονική απαξίωση των εκπαιδευτικών και του έργου τους, είναι κυρίως δική τους ευθύνη.
Ετσι λοιπόν με τις καταργήσεις και συγχωνεύσεις των σχολικών μονάδων, τα τριαντάρια τμήματα στοιβαγμένων μαθητών σε προκάτ αίθουσες και διπλοβάρδιες, με καθηγητές υπερωριακής απασχόλησης και το σφρίγος της τρίτης(;) ηλικίας, με ελάχιστους διορισμούς και ωρομίσθιους βαπτισμένους αναπληρωτές, δρομολογούν τις «επαναστατικές» αλλαγές που οραματίζεται στην εκπαίδευση( με  δημοκρατικό και εξαντλητικό διάλογο πάντα) κάνοντας αρχή βέβαια με την περίφημη αξιολόγηση των σχολικών μονάδων και των εκπαιδευτικών ( και μόνο).
Μια αξιολόγηση από αυτούς που ποτέ δεν έχουν αξιολογηθεί, υπηρεσιακούς παράγοντες, συμβούλους κυβερνητικούς και χαμαιλέοντες μόνιμα καθηλωμένους, με όλες τις κυβερνήσεις, στις καρέκλες των «μάχιμων» υπηρεσιών και της διοίκησης, πέρα και έξω από την εκπαιδευτική πραγματικότητα..
Παράγοντες που θεσμοθετούν «ριζικές» αλλαγές χωρίς να γνωρίζουν ουσιαστικά  το υπάρχον θεσμικό πλαίσιο, και γι’αυτό παλινωδούν και αυτοσχεδιάζουν.
 Δεν είναι τυχαίο και συγχρόνως εξωφρενικό δείγμα ανευθυνότητας, ότι καλούνται οι εκπαιδευτικοί,  να κάνουν αιτήσεις τοποθέτησης και απόσπασης ενώ δεν έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία αλλαγής των Προεδρικών διαταγμάτων, και οι προτάσεις της επιτροπής του υπουργείου για τις αποσπάσεις (για τις μεταθέσεις οι όποιες αλλαγές θα εφαρμοστούν από την επόμενη σχολική χρονιά), το πιο πιθανό είναι να ζητηθεί από τα ΠΥΣΔΕ η συναίνεση για την εφαρμογή τους χωρίς νομοθετική ρύθμιση!!
Δεν είναι επίσης τυχαίο ότι ενώ δεν έγινε μια συνολική και αξιόπιστη καταγραφή των πραγματικών ελλειμμάτων και πλεονασμάτων, καθώς και των πραγματικών αναγκών σε διοικητικό προσωπικό, το υπουργείο ζήτησε με διαδικασία « express»
Οργανικά κενά και πλεονάσματα, δίνοντας εντολή στο ΚΥΣΔΕ  να μην λάβει υπόψη τις εκτιμήσεις των ΠΥΣΔΕ, με αποτέλεσμα τις ελάχιστες μεταθέσεις.
Ολοι πλέον γνωρίζουν ότι θα γίνουν ελάχιστοι διορισμοί, μετά τις ελάχιστες μεταθέσεις ,αλλά θα γίνουν εκατοντάδες υποχρεωτικές μετακινήσεις, όχι μόνο σε άλλες περιοχές εντός ΠΥΣΔΕ αλλά και σε άλλους νομούς, όπως ο ν.3848/2010 επιβάλλει.
Κιαυτό, μετά τις καταργήσεις –συγχωνεύσεις θα προστεθούν στους χιλιάδες υπεράριθμους ( διάθεση ΠΥΣΔΕ) τουλάχιστον 2000 καθηγητές ( οι πρώτοι υπολογισμοί δίνουν 6000 μαζί με τους δασκάλους).
Οι εκπαιδευτικοί βέβαια που θίγονται είναι αυτοί, που επί χρόνια σε απομακρυσμένες ή δυσπρόσιτες περιοχές, χωρίς οργανική θέση, καλύπτουν τα λειτουργικά κενά των «ημετέρων» αποσπασμένων στις περιοχές προτίμησής τους με τα μόρια της «οργανικής».Σημειώνω ότι ακόμη και φέτος, μετά βεβαίως τις αυστηρές(!) δεσμεύσεις της πολιτικής ηγεσίας, από τις Κυκλάδες έχουν αποσπαστεί 185 καθηγητές.
Κλείνοντας με τις παραπάνω πρώτες διαπιστώσεις, σημειώνω ότι δεν αναφέρω στο ενημερωτικό κείμενο τις απόψεις- προτάσεις των εκπ/κων  της «Αυτόνομης Κυκλαδικής Συνεργασίας» καθώς και της ΟΛΜΕ, όπως αυτές έχουν διατυπωθεί και προς το ΥΠΕΠΘ, χωρίς να γίνουν ποτέ αντικείμενο διαλόγου, και έχουν κοινοποιηθεί από εμάς στα σχολεία, για συνολικές δίκαιες ρυθμίσεις στο θεσμό των υπηρεσιακών μεταβολών, που θα ανατρέπουν το χρόνιο «αμαρτωλό» καθεστώς και τις αυθαιρεσίες της Κεντρικής Διοίκησης.
                                           


         Διευκρινίσεις  για τη ρύθμιση των υπεραριθμιών


Συνάδελφοι

Πριν διαβάσετε  τις παρακάτω διευκρινίσεις , ας είναι ξεκάθαρο ότι οι οργανικές υπεραριθμίες , στις οποίες αναφέρομαι και αφορούν αυτή την χρονική στιγμή τις διαδικασίες του ΠΥΣΔΕ, καμία σχέση δεν έχουν  με τους συναδέλφους που είναι προσωρινά τοποθετημένοι, ή βρίσκονται στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ και δεν έχουν οργανική θέση. ( Απαραίτητη διευκρίνιση αφού υπάρχει αυτή η σύγχυση ακόμη και σε συναδέλφους με πολλά χρόνια υπηρεσίας)
Εισαγωγικά, στις παραγράφους του άρθρου 14 του ΠΔ 50/96 όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 12 του ΠΔ 100/97.καταγράφεται η διαδικασία κρίσης και τοποθέτησης των υπεραρίθμων.

Στην πρώτη παράγραφο αναφέρεται ότι:


1. Υπεραριθμίες εκπαιδευτικών είναι δυνατόν να προκύψουν:
α) Σε σχολικές μονάδες της Α/θμιας εκπαίδευσης από ίδρυση, κατάργηση, υποβιβασμό, διαίρεση ή συγχώνευση αυτών ή άλλη αιτία.
β) Σε σχολικές μονάδες της Β/θμιας εκπαίδευσης από ίδρυση, κατάργηση ή συγχώνευση αυτών, από μετατροπή λυκείων σε λυκειακές πράξεις ή από μείωση των τμημάτων των μαθητών ή άλλη αιτία.
Σε περίπτωση συγχώνευσης σχολικών μονάδων για τη διαπίστωση της τυχόν υπεραριθμίας κρίνονται όλοι οι εκπαιδευτικοί των σχολείων που συγχωνεύονται.

  

Α!     ΠΩΣ ΟΡΙΖΕΤΑΙ Η ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΑ

Τα γραφεία, μετά από την ανακοίνωση των μεταθέσεων, καταγράφουν τις ώρες ανά ειδικότητα που λείπουν ή πλεονάζουν σε κάθε σχολική μονάδα για τον καθορισμό οργανικών κενών-πλεονασμάτων.
Πρέπει να τονίσω στο σημείο αυτό ότι τα ΠΥΣΔΕ υποχρεούνται να υπολογίσουν τα κενά με την πληρότητα του υποχρεωτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών και όχι υπολογίζοντας την υποχρεωτική ανάθεση υπερωριών.

Στις ειδικότητες που πλεονάζουν 11 ώρες, όπως οι εγκύκλιοι συνήθως αναφέρουν ως μέτρο, και πάνω (δηλαδή η σχολική μονάδα δεν μπορεί να καλύψει τις υποχρεωτικές διδακτικές ώρες συγκεκριμένου κλάδου ή ειδικότητας) υφίσταται υπεραριθμία. Είναι προφανές ότι στη διαδικασία αυτή υπολογίζονται μόνο οι υπηρετούντες  με οργανική θέση της συγκεκριμένης ειδικότητας στη σχολική μονάδα.
π.χ. Αν το σύνολο των φιλολογικών ωρών α΄ ανάθεσης ενός σχολείου είναι 82 διδακτικές ώρες και υπάρχουν  5 φιλόλογοι με ωράριο 19 ώρες τότε πλεονάζει ένας φιλόλογος κατά 13 ώρες (υπάρχουν μόνο 82 ώρες ενώ χρειάζονται 95 για να καλύψουν ωράριο οι 5 φιλόλογοι 5*19=95). Επομένως υπάρχει μια υπεραριθμία, καθώς υπάρχει πλεόνασμα πάνω από 11 ώρες στη συγκεκριμένη ειδικότητα.
Διευκρινίζω ότι από το σύνολο των διδακτικών ωρών δεν αφαιρούνται οι ώρες που δεν διδάσκει πχ ο διευθυντής του σχολείου που έχει οργανική, ή του ΕΚΦΕ, του ΠΛΗΝΕΤ κλπ, ούτε λογίζονται σαν διδακτικές ώρες , για να προσμετρηθούν σε αυτές, οι ώρες μείωσης των  υπευθύνων εργαστηρίων ή τομεαρχών. Είναι προφανές ότι οι ώρες αυτές θα υπολογιστούν στα λειτουργικά κενά, όπου και θα προηγηθούν, όπως αναφέρω και παρακάτω, οι συνάδελφοι που σήμερα χαρακτηρίζονται, πιθανά, υπεράριθμοι.

Β!    ΠΩΣ ΟΡΙΖΕΤΑΙ Ο  ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΌΣ

  
1)     Καλούνται όλοι οι εκπαιδευτικοί  του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας που ανήκουν οργανικά στη συγκεκριμένη  σχολική μονάδα να δηλώσουν εντός τριών (3) εργάσιμών ημερών αν επιθυμούν ή όχι να κριθούν ως υπεράριθμοι. Η διαδικασία αυτή, θα ολοκληρωθεί την πρώτη εβδομάδα του Ιουνίου στο νομό μας. Δεν υπάρχει αναγκαστική άρση υπεραριθμίας.



        Το  Π.Υ.Σ.Δ.Ε. χαρακτηρίζει ονομαστικά τους υπεράριθμους κατά σχολική μονάδα έχοντας υπόψη τα παρακάτω:


1)   Αν υποβληθούν περισσότερες από μία αιτήσεις , υπεράριθμος θεωρείται αυτός  που έχει το μεγαλύτερο αριθμό μονάδων μετάθεσης.
2)   Αν κανείς δεν επιθυμεί να κριθεί ως υπεράριθμος, ως υπεράριθμος χαρακτηρίζεται εκείνος που τοποθετήθηκε οργανικά τελευταίος στη σχολική μονάδα.


ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ  Ι)Οι εκπαιδευτικοί που μετατέθηκαν ή τοποθετήθηκαν   στη σχολική μονάδα το ίδιο σχολικό έτος θεωρείται ότι τοποθετήθηκαν ταυτόχρονα. Τότε, σε περίπτωση ταυτόχρονης τοποθέτησης υπεράριθμος χαρακτηρίζεται ο εκπαιδευτικός που έχει το μικρότερο αριθμό μονάδων μετάθεσης.

Προσοχή.   Σε αυτή μόνο τη συγκεκριμένη περίπτωση, της ταυτόχρονης τοποθέτησης, αν υπάρχει εκπαιδευτικός που τοποθετήθηκε ως υπεράριθμος (με αίτηση άρσης υπεραριθμίας) το ίδιο σχολικό έτος αυτός σε καμία περίπτωση δε χαρακτηρίζεται υπεράριθμος.
π.χ   Σε σχολική μονάδα τοποθετούνται το ίδιο σχολικό έτος 3 Φιλόλογοι  από τους οποίους 2 (δύο) με μετάθεση ή βελτίωση και 1(ένας) με άρση υπεραριθμίας. Αν στη σχολική μονάδα προκύψει μια υπεραριθμία στους μαθηματικούς και αυτοί οι 3 είναι οι τελευταίοι τοποθετηθέντες και δεν θέλει κανείς να κριθεί ως υπεράριθμος, τότε σε καμία περίπτωση δε χαρακτηρίζεται υπεράριθμος αυτός που τοποθετήθηκε με άρση υπεραριθμίας αλλά αυτός από τους υπόλοιπους δύο που έχει το μικρότερο αριθμό μονάδων μετάθεσης. Προηγείται  δηλαδή αυτός που πήρε οργανική θέση την ίδια σχολική χρονιά με άρση υπεραριθμίας .


Οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι σύμφωνα με τα παραπάνω καλούνται από το ΠΥΣΔΕ να υποβάλουν δήλωση (αν θέλουν) τοποθέτησης σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες στις οποίες υφίστανται τα οργανικά κενά εντός 10 (δέκα) ημερών.



Γ!      ΤΙ  ΜΠΟΡΕΙ  ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑΣ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΣ



1) Να μην κάνει τίποτα,. Η οργανική του θέση δε χάνεται όσο υφίσταται η συγκεκριμένη σχολική μονάδα  και για όσο χρονικό διάστημα επιθυμεί ο   ίδιος. Δεν προβλέπεται βάση του υφισταμένου νομικού πλαισίου αναγκαστική άρση υπεραριθμίας. Έτσι  ο υπεράριθμος το Σεπτέμβριο:
α)θα παραμείνει στην ίδια σχολική μονάδα αν προκύψουν νέα λειτουργικά κενά από αποσπάσεις, παραιτήσεις, εκπαιδευτικές άδειες, γονικές μακροχρόνιες άδειες κ.τ.λ. Για αυτά τα λειτουργικά κενά προηγούνται για τοποθέτηση οι υπεράριθμοι. Θα προηγηθούν επίσης στις τοποθετήσεις στα λειτουργικά κενά της περιοχής μετάθεσής τους, αν κάνουν δήλωση τοποθέτησης, αλλά η διάθεσή τους θα γίνει σύμφωνα με τη σειρά προτίμησης και το σύνολο μονάδων μετάθεσής τους ( μεταξύ όλων των υπεραρίθμων της περιοχής μετάθεσης τους)
 β) διατίθεται ή αποσπάται χωρίς αίτηση του εξ ολοκλήρου σε άλλη σχολική μονάδα της ίδιας περιοχής μετάθεσης κατ’αρχάς όποτε λαμβάνει «τις μονάδες μετάθεσης για δυσμενές συνθήκες που αντιστοιχούν στη σχολική μονάδα της διάθεσης εκτός αν οι μονάδες μετάθεσης για δυσμενές συνθήκες της οργανικής του θέσης είναι περισσότερες οπότε και λαμβάνει αυτές». Αν δεν υπάρχουν κενά στην ίδια περιοχή μετάθεσης (πράγμα σπάνιο) τότε  διατίθεται  σε άλλη περιοχή μετάθεσης του ίδιου Π.Υ.Σ.Δ.Ε.
 γ) διατίθεται για συμπλήρωση του υποχρεωτικού του ωραρίου και λαμβάνει αναλογικά «με βάση την εβδομάδα των πέντε ημερών τις μονάδες μετάθεσης για δυσμενείς συνθήκες που αντιστοιχούν στις σχολικές  μονάδες της διάθεσης εκτός αν οι μονάδες  μετάθεσης για δυσμενείς συνθήκες της οργανικής του θέσης είναι περισσότερες, οπότε και λαμβάνει αυτές»
Τονίζω για άλλη μια φορά ότι δεν χάνεται η οργανική θέση αυτού που χαρακτηρίζεται σήμερα οργανικά υπεράριθμος. Για παράδειγμα, πέρυσι χαρακτηρίστηκαν σε σχολική μονάδα του νομού, σε δύο ειδικότητες  δύο συνάδελφοι οργανικά υπεράριθμοι. Φέτος δεν υπάρχει υπεραριθμία σε καμιά ειδικότητα γιατί μετατέθηκαν συνάδελφοι των ειδικοτήτων αυτών, οπότε παραμένουν κανονικά  στην οργανική τους θέση όλοι, εκτός και αν οι ίδιοι έχουν ζητήσει βελτίωση και την πάρουν.
Η μοναδική περίπτωση που χάνεται η οργανική θέση είναι αν καταργηθεί η σχολική μονάδα, και βέβαια πρέπει οι συνάδελφοι  να κάνουν οπωσδήποτε αίτηση άρσης  υπεραριθμίας και αίτηση για οργανικό κενό,  αλλιώς θα βρεθούν στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ( Στο νομό Κυκλάδων δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση).

  

2)     Να κάνει  δήλωση άρσης  υπεραριθμίας γιατί θέλει  να φύγει από τη συγκεκριμένη σχολική μονάδα και τον ενδιαφέρουν οι κενές οργανικές θέσεις που υπάρχουν στην ίδια ομάδα σχολείων με το δικό του ή στην όμορη ομάδα Τότε: οι υπεράριθμοι τοποθετούνται κατά απόλυτη προτεραιότητα (πριν από τις τοποθετήσεις των μετατιθέμενων-αιτούντων βελτίωση) συγκρινόμενοι μόνο μεταξύ τους με βάση το σύνολο των μονάδων  μετάθεσης και τις δηλώσεις προτίμησης τους
ü   σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας και
ü   όπου αυτό δεν είναι δυνατό, τότε μόνο σε κενές θέσεις όμορης ομάδας σχολείων της ίδιας περιοχής μετάθεσης.

Προσοχή: Αν υπάρχει κενό στην ίδια ομάδα σχολείων, δεν μπορεί να τοποθετηθεί σε σχολείο της όμορης ομάδας.

Ιδιαίτερη διευκρίνιση: Στην παράγραφο 8 του άρθρου 14 αναφέρεται:
     « Ο χρόνος υπηρεσίας στην προηγούμενή τους θέση των εκπαιδευτικών της   Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης που μετατίθενται, διατίθενται ή αποσπώνται λόγω υπεραριθμίας υπολογίζεται για τη συμπλήρωση της υπηρεσίας που απαιτείται από το άρθρο 8 αυτού του Π.Δ. Οι διατάξεις που προβλέπουν συνυπολογισμό του χρόνου απόσπασης στην οργανική θέση εφαρμόζονται ανάλογα και στην περίπτωση αυτή».
Δηλαδή όσοι υπεράριθμοι τοποθετηθούν σε νέα οργανική και δεν υπηρετήσουν για κάποιο λόγο, θεμελιώνουν δικαίωμα μετάθεσης για την επόμενη χρονιά.


3)     Όποιος εκπαιδευτικός δεν επιθυμεί να τοποθετηθεί σύμφωνα με την παραπάνω διαδικασία (ίδια ομάδα-όμορη)τότε κάνει δήλωση για τοποθέτηση-βελτίωση θέσης (αν δεν έκανε τον Νοέμβριο) και συνεξετάζεται ενιαία με όλους όσους ζητούν βελτίωση θέσης ή τοποθέτηση λόγω μετάθεσης στη βάση των αριθμών μονάδων μετάθεσης (εδώ δε χρειάζεται να έχει υπηρετήσει την οργανική του θέση).


ΠΡΟΣΟΧΗ.  Αν κάποιος υπεράριθμος τοποθετήθηκε  με τη διαδικασία άρσης της υπεραριθμίας μετά από αίτηση του σε οργανικό κενό σχολικής μονάδας τότε μπορεί αν θέλει εκ νέου  αμέσως μετά ,εφόσον έκανε αίτηση το Νοέμβριο για βελτίωση θέσης, να διεκδικήσει νέα τοποθέτηση-βελτίωση θέσης συνεξεταζόμενος ενιαία με όλους όσους ζητούν βελτίωση θέσης ή τοποθέτησης λόγω μετάθεσης.



ΧΡΗΣΙΜΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ


Οι συνάδελφοι πρέπει να γνωρίζουν οπωσδήποτε τις ομάδες των σχολείων και τις αντίστοιχες όμορες ομάδες σχολείων της ίδιας περιοχής μετάθεσης, όπως βέβαια και την περιοχή μετάθεσής τους.( π.χ.  στη Σαντορίνη μια ομάδα σχολείων είναι τα σχολεία των Φηρών , όμορες ομάδες της Μεσσαριάς και του Εμπορείου ενώ η περιοχή μετάθεσης είναι όλη η Β΄ Κυκλάδων)

Συνάδελφοι, πιστεύω ότι με τα παραπάνω διευκρινιστικά, λύνονται οι όποιες απορίες έχετε στο ζήτημα των οργανικά υπεραρίθμων,  και βέβαια πάντα στη διάθεσή σας αν χρειάζεται κάποια περαιτέρω διευκρίνιση.
¨Οσον αφορά στις διαδικασίες που θα ακολουθήσουν( μεταθέσεις, τοποθετήσεις, βελτιώσεις, αποσπάσεις κλπ) ισχύουν όσα στο προηγούμενο ενημερωτικό αναφέρω ( Μεταθέσεις Μοριοδότηση Διευκρινίσεις-Επισημάνσεις) που σας στάλθηκε τον Νοέμβρη, και ανάλογα με την εξέλιξη των υπηρεσιακών μεταβολών, θα υπάρξει νέα ενημέρωση.

Συνάδελφοι,

Σε μια συγκυρία την χειρότερη μετά την μεταπολίτευση,  που η πολιτεία απαξιώνει  παιδαγωγικά, επιστημονικά και οικονομικά τους εκπαιδευτικούς και το Δημόσιο σχολείο, η δυναμική, με συνέπεια και συνέχεια, αντίσταση είναι μονόδρομος. Συγχρόνως η αποδοχή των λαθεμένων επιλογών και πρακτικών, η ειλικρινής και δημόσια αυτοκριτική και η απαλλαγή των σωματείων και των εργαζομένων από την κομματική χειραγώγηση, και τους τυχοδιώκτες πατερναλιστές «συνδικαλιστές», αποτελούν προαπαιτούμενο  στην προσπάθεια επανάκτησης της συλλογικότητάς μας και της δυναμικής συσπείρωσης, για να αντισταθούμε στην προσπάθεια κατάρρευσης του κοινωνικού κράτους και να αντιμετωπίσουμε μια πρωτοφανή  νεοφιλελεύθερη επίθεση και λεηλάτηση όλων όσων με αγώνες κατέκτησε ο κλάδος μας.


Με εκτίμηση και συναδελφικούς χαιρετισμούς

Φιρτινίδης Χρήστος
Αιρετός ΠΥΣΔΕ Κυκλάδων
Της «Αυτόνομης Κυκλαδικής Συνεργασίας»  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Bottom Ad [Post Page]